Źle (1pkt.)
|
Słabo (2pkt.)
|
Dobrze (3pkt.)
|
Bardzo dobrze(4pkt.)
| |
Zbieranie informacji
|
Brak opracowania.
|
Temat zrealizowany pobieżnie.
|
Temat zrealizowany w pełni.
|
Temat zrealizowany w pełni, brak błędów merytorycznych, zrealizowano dodatkowe zadania.
|
Umiejętność wybierania informacji oraz jej przetwarzania
|
Informacja nie przetworzona.
|
Słaba selekcja zdobytych informacji. Informacja częściowo przetworzona.
|
Właściwa selekcja zdobytych informacji. Informacja prawidłowo przetworzona.
|
Bardzo dobra selekcja zdobytych informacji. Informacja właściwie przetworzona. Właściwe usystematyzowanie zagadnień.
|
Opracowanie tematu
|
Bardzo słabe, pobieżne, mały wkład pracy przy opracowaniu.
|
Opracowanie poprawne. Mała staranność, nie widać pracy w grupie.
|
Opracowanie staranne, widać pracę w grupie.
|
Opracowanie bardzo staranne. Widać bardzo duże zainteresowanie.
|
Przedstawienie tematu
|
Prezentacja niestaranna, krótka do 3 slajdów.
|
Prezentacja poprawna, ale bez włożonego wysiłku, prosta do 8 slajdów.
|
Prezentacja dłuższa(do 10 slajdów) staranna z animacją, grafiką i dźwiękiem.
|
Prezentacja długa( do 15 slajdów) staranna z animacją, dźwiękiem i grafiką.
|
Współpraca w grupie
|
Całkowity brak współpracy.
|
Większość pracy indywidualnej.
|
Dobra organizacja pracy w grupie, współdziałanie w grupie.
|
Doskonała współpraca całej grupy.
|
Skala ocen
Punkty
|
ocena
|
12
|
Celująca
|
10 – 11
|
Bardzo dobra
|
8 – 9
|
Dobra
|
6 – 7
|
Dostateczna
|
4 – 5
|
Mierna
|
0 - 3
|
Niedostateczna
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz